zondag 3 januari 2021

Doelen 2021

 Nieuw jaar, nieuwe kansen en daar horen wat mij betreft nieuwe doelen bij , sommige doelen gaan in de herkansing en sommige zijn nieuw. Ze staan niet in steen gebeiteld maar zijn er om naar te streven. 

1. €3500 extra aflossen In 2020 wel gehaald maar niet gedaan, er voor gekozen om eerder af te lossen zodat ik ook eerder van de hypotheekverlaging kon genieten. Het hypotheekbedrag daalde met €16,80 per maand. 

2. Meer dividend aandelen opkopen; In 2020 al e.a. gekocht vanwege de crash op de beurzen in maart 2020.Nu wil ik daar mee doorgaan.

3 Gezonde BMI behalen; Ik heb mijn eigen streefgewicht gehaald op 1 november 2020, nu wil ik door gaan om een gezonde BMI te krijgen. Dit jaar is er 6,5 kg afgegaan. In 2021 is ieder geval het devies, stabiel blijven en het langzaam nog iets meer naar beneden krijgen. Slow and steady wins the race. 

4. Nieuwe recepten uitproberen;  Ik heb ontdekt dat ik koken wel leuk vindt en nu ik meer tijd heb gehad (diverse lockdowns) probeerde en durfde ik ook meer. Ik wil proberen om 1 nieuw recept per maand uit te proberen. Laatst een indiaanse recept uitgeprobeerd en dat beviel mij wel, de maaltijd kon ook nog in de vriezer dus wat wil je nog meer. 1 keer koken 3 keer eten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten