donderdag 7 november 2019

Kringloop

Meestal ga ik elke week wel even kijken, loop er dan even snel er doorheen. Ik ben op zoek naar kleine krukjes voor in mijn slaapkamer waarvan ik de pootjes dan nog iets wil bij kleuren.

Tot nu toe heb ik nog niet veel succes maar inmiddels wel in het bezit van twee paar nette enkellaarsjes die ook nog in de aanbieding waren. Ze waren maar €2,50 per stuk. Deze week stonden er hele mooie bijna nieuwe a.didas sportschoenen te koop, ook die heb ik meegenomen. Deze waren wel wat duurder maar nog zo mooi en ze lopen heerlijk. Even op internet gekeken hoeveel ze in het 'echt' kosten en dat bleek €59,95 te zijn. Ik heb nog nooit zulke dure sportschoenen gehad.  Schoenen heb ik nu genoeg en ik geloof dat ik dit jaar maar 1 paar in een 'echte' winkel heb gekocht.

Kleding is momenteel wat moeilijker te vinden, het is vrij leeg. Alleen weer een hele mooie spijkerbroek gekocht, ik heb er een paar  moeten wegdoen omdat ze helemaal versleten waren dus dat exemplaar was meer dan welkom.

Bovenkleding zoals shirts en truien zijn de laatste tijd wat moeilijker. Waarom weet ik ook niet zo goed, er zit gewoon niets van mijn gading bij de laatste tijd, soms heb je geluk en soms moet je heel veel geduld hebben.

2 opmerkingen:

  1. Toch vind ik dat juist de charme van de kringloop. Als je naar een kleding- of schoenwinkel gaat, weet je zeker dat ze er iets hebben in jouw maat, maar ja, die prijs... Bij de kringloop zul je misschien niet in 1 of 2 keer slagen, maar als je dan iets vindt, is de prijs geen belemmering om het te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, wat een geluk allemaal weer! Ik zou toch ook eens bij een kringloopwinkel moeten gaan kijken voor kleding.

    BeantwoordenVerwijderen