woensdag 11 april 2018

Schilderwerk

Na het erin zetten van de dubbele ramen was het de bedoeling dat deze week er zou worden geschilderd. Ik had vrij genomen maar geen schilders. Ik kreeg al aan het begin van de week het vermoeden dat het zou uitlopen dus ik erop af. Nee, het lukt deze week niet meer dat wordt volgende week pas mevrouw. Oke, kan gebeuren. Op het werk min of meer geregeld dat mijn vrije dag werd teruggedraaid en wat schetst mijn verbazing, diezelfde dag bij thuiskomst lag er een briefje in bus met daarop de aankondiging dat ze deze week begonnen. Zucht...vandaag nogmaals met de schilders gepraat, wat is nu bedoeling, nou als het goed is gaan ze morgen schuren en daar hoef ik niet bij te zijn dus gewoon werken dan maar. Werk in kennis gesteld dat ik bij geen tegenbericht gewoon aan het werk ga morgen. Het enige wat ik dan nog moet weten is wanneer er daadwerkelijk geschilderd gaat worden. Dat zoek ik dan wel volgende week uit.

Ik besloot dat de smerige ramen die er net zijn ingezet nu wel eens gelapt mochten worden, ik wilde het eerst niet doen maar aangezien het schilderen lang op zich laat wachten en ik niet langer tegen die ongelofelijk gore ramen wil aan kijken deze vanochtend gedaan. Het bleek dat het maar goed was ook want volgens een van de schilders mocht je ook niet weer te lang wachten om de waterstrepen van de kit eraf te wassen, doordat de zon er op scheen werden ze keihard. Gelukkig was ik nog redelijk op tijd en de strepen lieten zich na enige worsteling goed verwijderen. Ik kan weer letterlijk naar buiten kijken.

Ook kwam deze ochtend nog even mijn zus langs voor een beenmassage. Ze had op het werk de mogelijkheid gekregen om op een zitbal te zitten en dat had ze dan ook gedaan maar gelijk de hele dag omdat het zo lekker zat. Ja, dank je de koekoek...dat moet je opbouwen. Doordat je gedurende de dag kleine correcties uitvoert (dankzij de bal) worden spiertjes die normaal niet echt meedoen nu wel geactiveerd en op de een of andere manier had zich dat in de achterkant van haar been voelbaar gemaakt. Ik heb haar beide achterbenen gedaan want op een gemasseerd been kun je niet lopen, dat past gewoon niet dus allebei de benen. Ik had een paar keer goed de veroorzaker te pakken dus er werd een hoop gekreund en gesteund.

Nu is de rest van de dag voor mezelf en rotzooi ik maar een beetje aan. Even lekker lanterfanten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten