zaterdag 21 oktober 2017

Jaarafrekening ontvangen

Dit had ik nou net niet verwacht. Ik had gedacht dat ik mijn termijnbedrag vorig jaar al krap had gezet, een klein beetje speling maar dat was het dan. Ik gokte op een klein bedragje terug maar dat blijkt wel even anders te zijn. Het bedrag wat wordt teruggestort is maar liefst €202 euro.

Het termijn bedrag zou €75 worden maar dat heb ik direct weer teruggezet naar €85 per maand. Het wordt volgend jaar allemaal wat duurder ivm verhoogde belastingen (dank u wel NL regering) en dan wil ik niet voor een verrassing komen te staan. Mocht het allemaal wel meevallen dan spaar ik ook nog een klein bedragje en dat is altijd welkom.

Het is natuurlijk wel zo dat ik sinds april dit jaar mijn kruipruimte heb geisoleerd.  Wie weet, krijg ik eind volgend jaar ook nog een behoorlijk bedrag teruggestort en dan kan ik alsnog het termijnbedrag aanpassen maar dat zie ik volgend jaar dan wel.

Wat ga ik met het geld doen, geen idee. Ik denk een klein gedeelte naar de extra aflossing van mijn hypotheek en het andere gedeelte naar het budget voor wat betreft de toekomstige nieuwe keuken/douche. Er staat daar nu zo'n €1500 eurootjes op dus daar moet nog heel wat bij voordat ik die kan gaan uitzoeken.  Alle kleine beetjes helpen dus ook dit kleine beetje. Het is maar goed dat ik nog werkelijk geen idee heb hoe die keuken (en/of douche) eruit zal gaan zien.

Ik weet alleen dat ik heel erg gecharmeerd ben van de landelijke keukens, met metrotegeltjes aan de muur, dat weet ik dan weer wel. Ach, ik heb nog even tijd voordat ik het budget bij elkaar heb gespaard dus ik kan daar nog wel even rustig over nadenken. Het begin is er.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten