zaterdag 22 april 2017

Goedkoop is in dit geval Duurkoop

Sinds een half jaar heb ik de speciale koffie's ontdekt maar omdat ik ze eigenlijk te duur vindt koop ik ze niet of nauwelijks. De prijzen variĆ«ren van €2,00 tot €2,50 voor 8 zakjes. Er staat op dat je er heet water bij moet doen ik doe lekker eigenwijs en pleur er melk bij in, zo daar hebben ze niet van terug he, die fabrikanten. Burgelijke ongehoorzaamheid.

Je hebt soms van die acties en dan probeer ik weer eens een bepaald merk uit, dit kan een huismerk zijn of een A-merk. Ik ben gek van oa Latte-Caramel en Skinny Latte. Die laatste ging uit het assortiment bij de winkel waar ik ze zo af en toe kocht. Ik had bedacht dat dit dan maar een mooie reden zou zijn om hier niet meer aan te beginnen. 8 zakjes in 1 zo'n pak en dan €2,49 betalen, nee te duur. Dan maar een gewone ouderwetse filterkoffie.

Nu was er een krantje uitgekomen met daarin een kortingsbon voor zo'n pak van een A-merk. Ik eropaf, zo die was binnen. Nu kostte het me maar €1,70 vooruit, dan mag het wel een keer van mezelf. Ik was in mijn nopjes. Ik kan weer even genieten van mijn favoriete smaakje. Aansluitend moest ik nog  in de centrum zijn om oa nog even naar de K.ruitvat te gaan en daar viel mijn oog op....je raadt het al. Verdulleme...hetzelfde pak van hetzelfde merk €1,49. Potverdrie...gelijk dus maar 2 pakken gekocht, zo die kunnen nu mooi weggezet worden.

Vanmiddag een bakkie genomen en ik kan je vertellen, het A-merk smaakt OKE maar de volgende keer ga ik weer lekker voor het huismerk, wat een teleurstelling. Tja, en dan heb je wel 3 pakken. Snetverdikkie, wat voor een verschil er dus kan zitten in die pakken. Precies dezelfde smaak maar een wereld van verschil in de merken. Ik zal deze heus wel op krijgen maar dat was het dan ik koop dit merk niet weer.

2 opmerkingen:

  1. Balen zeg!! Heb je geen bon meer, zodat je het terug kan brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nope, ik was in volle overtuiging dat het zou gaan smaken maar dit verschil is zo groot. Het zou moeten zijn latte caramel maar het is meer chocolademelk waar de caramel overheen is geschoten. Nu toch maar met heet water geprobeerd maar ook dat is...naadje.

      Verwijderen