maandag 16 oktober 2023

Boodschappen September 2023

Deze maand was rustig, het kabbelde lekker voort in mijn prive leven. Dus dat geldt ook voor mijn boodschappen, niets bijzonders.  

25 augustus Boni Supermarkt: €27,79 Niet heel veel maar dat kwam omdat ik ook niet veel thuis was in verband met mijn vakantie.

31 augustus Boni Supermarkt: €33,43 Een redelijk normale boodschappenweek, niet veel bijzonders. Ik eet nog steeds vrij veel buiten de deur deze laatste week. 

7 september Boni Supermarkt: €32,71 Weer aan het werk, dus het bedrag wordt ook gelijk wat hoger omdat ik weer meer thuis ben en niet op stap (en uit lunchen)

14 september Boni Supermarkt: €42,73 Het vlees wordt steeds duurder en dat moest ik deze week inslaan dus vandaar het voor mijn doen hoge bedrag.

Totale boodschappen kosten €136,66

Geen opmerkingen:

Een reactie posten