dinsdag 31 oktober 2023

Boodschappen Oktober 2023

 Deze maand moest ik 5 keer boodschappen kopen voordat ik mijn salaris weer gestort kreeg. Sommige maanden vallen nu eenmaal zodanig uit qua weken dat er een 'extra' week is voordat het salaris er weer is. 

22 September Boni Supermarkt: €38,48 Groenten in blik waren in de aanbieding dus 4 potjes gehaald. 

28 September Boni Supermarkt: €32,14. Er was een kant en klare maaltijd in de aanbieding, stampot boerenkool met worst. Die was maar €3,00

5 Oktober Boni Supermarkt: €39,41 De koekjes waren in de aanbieding, dus wat pakken ingeslagen waar ik het een aantal weken mee kan doen. 

12 Oktober Boni Supermarkt €36,37 Geen rare dingen maar toevallig zag ik dat de kiphaasjes waren afgeprijsd omdat deze bijna over datum waren. Aangezien ik daar geen problemen mee heb deze gekocht met korting en in de vriezer gedaan. Ik maak daar altijd heerlijke eigen gemaakt kipnuggets van. 

19 Oktober Boni Supermarkt €33,40 Ook dit keer niet iets wat mijn aandacht trok. Er waren grote flessen smoothies in de aanbieding dus daar een fles van meegenomen. 

Totale boodschappenkosten van de maand Oktober €179,80

Dit was de tot nu toe duurste maand van dit jaar. Ook komt dat natuurlijk omdat er dit keer 5 maal boodschappen werden gedaan tussen 2 salarisbetalingen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten