woensdag 25 oktober 2023

Too-good-to-go

 De app staat bij mij op de telefoon. Ik maak er gebruik van maar niet erg veel maar nu zag ik een mooie aanbieding. Een broodpakket, die kunnen in de vriezer. Yes!

Zo gezegd zo gedaan. Ik had het laatste pakket en die moest ik maandagochtend tussen 08.00 en 11.00 ophalen.

Dus maandagochtend liep ik de desbetreffende winkel in, het was even zoeken maar uiteindelijk vond ik de servicebalie. Ik liet de code zien en de medewerker laadde mijn tas vol en bleef maar vullen. Eenmaal van de schrik bekomen zei ik dat ik maar 1 pakket besteld had. Ja, dat weet ik meldde ze maar we hebben altijd erg veel. 

Ik had €3,50 betaald en kreeg 5 hele luxe broden en 3 pakjes met luxe bolletjes. Oh, jee wat een luxe probleem. Ik fietste dus maar direct naar mijn ouders toe die een heel brood en een zak met bolletjes van mij afnamen. De buurman bij hun kreeg ook een heel brood. De rest nam ik weer mee. Dat moet in de vriezer kunnen. 

Voorlopig heb ik genoeg brood voor een aantal weken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten