woensdag 28 november 2018

Kringloopaankopen

Ik was vorige week weer eens in de kringloopwinkel en ik heb die dag goed ingeslagen. Soms heb ik weken en weken niets, dan is dan maar zo, geen probleem. Nu viel mijn oog echter op een paar mooie spijkerbroeken. Even snel aangepast en warempel beide paste mij uitstekend. Er waren geen rare 'dingen' te zien, de broeken zagen er nog uit als nieuw dus huppa, meenemen.

Ook zag ik 2 hele mooie kussens die uiteraard ook werd meegenomen, al met al was ik €12,00 kwijt. Nadat ik had afgerekend ging ik ook nog even een cappuccino halen in het cafe dat er bij in zit. Even gezellig mensen kijken. Die keer heb ik niet meegegeten met de aanschuiftafel maar er naar kijken is net zo mooi.

Eenmaal thuis gekomen, werden de broeken direct in de wasmachine gegooid en de vulling van de gekochte kussens eruit gehaald zodat de hoezen ook de wasmachine in konden. Door deze aankopen zat mijn wasmachine goed vol en kon hij worden aangezet met als resultaat dat ik nog diezelfde dag mijn nieuwe bankkussens kon bewonderen en de volgende dag een van mijn 'nieuwe' broeken aan kon. Ik kreeg die dag allemaal complimentjes voor wat betreft de broek en de vraag waar ik deze toch vandaan had. De broek valt ook niet te missen omdat hij aan de zijkant allemaal mooi felgekleurde rozen heeft.

Je kunt dus wel zeggen dat ik in 2018 de kringloop heb ontdekt, hoe komt het toch dat ik dit nu pas in de gaten heb gekregen. Drempelvrees, geen idee want als er iets laagdrempelig is dan is het de kringloop wel. Waarschijnlijk komt het omdat de kringloop in het centrum niet zo heel veel voorstelt en diegene waar ik nu regelmatig naar toe ga groter, ruimer van opzet is en veel leuker en gezelliger doordat er een cafe bij in zit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten