zaterdag 9 mei 2015

Service

Ik denk dat inmiddels mijn 'vaste' lezers weten dat ik een eettafelcomplex aan het kweken was maar nadat alle ellende achter de rug was en ik mijn geld terug had ben ik weer gaan zoeken. Ik stuitte via Markplaats op een (brocant) winkeltje bij mij in de woonplaats en daar ben ik fysiek naar toe gegaan in mijn lunch pauze.

Ik werd direct verliefd op een tafel die in de etalage stond en bij binnenkomst stond er een tweede tafel waar ik helemaal van ging kwijlen, de eigenaresse was zo vriendelijk om beide tafels een dag uit de running te halen zodat ik rustig kon beslissen.

Na veel wikken en wegen ben ik toch gezwicht voor de tafel waar ik direct verliefd op was. Hij heeft mooie witte 'boeren'poten en was een slag kleiner dan de andere tafel in de winkel. (lengte 140 cm, breedte 80 cm)  Hij heeft bovendien een erg mooie white-wash tafelblad waar ik direct voor viel.

De eigenaresse van de winkel bood direct aan de tafel de volgende dag te bezorgen, teleurgesteld moest ik haar mededelen dat ik de hele dag moest werken. Ze meldde dat dit geen probleem was, ze kwam de tafel wel even brengen na werktijd...ik stond paf wat een service.

Ik kwam dus vandaag na mijn werk thuis en ze stonden al op me te wachten. De tafel was al snel in mijn woonkamer geinstalleerd en nu zit ik dus van gelukzaligheid naar mijn eettafel te kijken. Ik kan er niet aan zitten, heb immers nog geen stoelen maar kijken kan ik.

De tafel is niet alleen mooi, hij was ook nog eens €75,00 euro goedkoper dan de tafel waar ik 9 weken op moest wachten en vervolgens niet kreeg.

Ik heb nu al een paar keer eenmansbedrijven ingeschakeld voor uiteenlopende zaken en ik moet zeggen dat deze kleine lokale bedrijfjes nog weten wat het woord service inhoudt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten