vrijdag 17 april 2015

Eettafel mislukking

Afgelopen februari heb ik een eettafel besteld, ik wist dat het lang zou duren voordat ik deze zou kunnen gebruiken maar afgelopen week was het dan zover. De tafel zou binnen week geleverd worden, ik kon dat allemaal volgen op de bestelsite.

Er stond nog net niet dat het was afgeleverd bij de vervoerder dus ik dacht dan heb ik nog 1 week misschien kan ik even bellen om te vragen wanneer precies de tafel zou komen.

Donderdag kwam ik terug van mijn werk en vond ik een vrachtbrief in de brievenbus, ik dacht nog, heb ik wat besteld maar zag al gauw dat het de tafel betrof. Ik heb de volgende dag om opheldering gevraagd maar men kon niets meer doen de tafel zou vandaag geleverd worden en als ik dan niet thuis was kon ik hem ophalen in het depot. Dit zou voor mij zou betekenen dat ik naar een compleet andere stad moest rijden maw waarom laat ik het dan in hemelsnaam bezorgen.

Ik ben 'beleefd' ontploft aan de telefoon, volgens de site was de tafel nog niet eens bij de vervoerder hoe moet ik dan weten dat de tafel onderweg is. Ik heb duidelijk gemaakt dat als de tafel niet werd geleverd bij mijn huisadres, ik de hele tafel niet meer wilde hebben en de bestelling zou annuleren. Het zou bovendien ook de eerste en de laatste keer zijn dat ik bij hun ook maar iets zou bestellen.

De medewerker meldde dat dit nou eenmaal de procedures waren, ik meldde dat als dit inderdaad klopt ze hun bestelsite maar eens bij moesten houden zodat HUN klanten konden zien dat de vervoerder onderweg was.

S'avonds kwam ik thuis en wat stond er bij mijn voordeur, ja hoor de tafel. Ik blij, een van mijn buren heeft de vervoerder in de trappenhal gelaten zodat het afgeleverd kon worden. Het pakket naar binnen gedragen, dat vond ik al vreemd, is de tafel zo licht maar goed, pakket uitgepakt en...

ipv een witte white wash eettafel heb ik een bruine salontafel gekregen.....

Op de site waar ik de tafel besteld had gelijk de retourzending knop ingedrukt en de procedure doorlopen. Ik moest er toch wel weer om lachen, dit gebeurt mij weer. Ik lach echter wel als een boerin met kiespijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten