woensdag 29 april 2015

Eettafel deel teveel

De salontafel die eigenlijk een eettafel had moeten zijn is gelukkig weer onderweg naar de fabriek maar niet dankzij de online winkelier. Ik hoorde maar niets over hoe nu te handelen dus er maar een mailtje tegenaan gegooid. Gelukkig nu wel reactie, de vervoerder zou het weer komen ophalen en ik kon een dag en tijd afspreken. Dit direct geregeld zodra de vervoer labels binnen waren via de mail, dinsdag tussen 13.00 en 19.00, gatver dus een hele middag thuis blijven om een tafel te laten ophalen die door een fout van de leverancier niet goed geleverd was.

Diezelfde week kreeg ik nog een mail en deze was van Post.nl en die meldde dat er een pakket van diezelfde online winkelier in hun depot klaar stond voor mij. De eerste gedachte was, wat is dit nou weer. Ik heb de tafel toch al, de verkeerde weliswaar maar toch het was een tafel. Het mailtje gaf een link aan zodat ik een dag en tijd kon afspreken. Dit gevolgd maar ik kon maar 1 dag afspreken en geen tijd, ik moest hierom wel lachen, dit gaat weer zoals vanouds, niet helemaal lekker dus.

Ik bedacht me ineens dat het misschien een hoax was, maar hoe kwamen ze dan aan mijn telefoonnummer wat ik had ook 2 bevestigingsmails gekregen van diezelfde Post.nl. De nieuwsgierigheid groeit en het wantrouwen erbij, als ze het komen brengen ben ik niet thuis. Ik ben dus benieuwd hoe of wat het kan zijn. Ik hoop eigenlijk dat het alsnog mijn tafel is maar aan de andere kant ook weer niet, heb namelijk mijn geld al weer teruggevraagd. (ook daar moest ik zelf achteraan, wat een service, eens maar nooit weer bij dit bedrijf)

Ik heb voor de zekerheid een virusscanner losgelaten op mijn PC voor het geval de mail van Post.nl een hoax was en ik malware of iets dergelijks heb gedownload. Je weet immers maar nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten