zondag 23 april 2023

Boodschappen April 2023

 Ik ben er even tussenuit geweest, dat heb ik meestal rond dit tijd van het jaar. Dan wordt het me allemaal een beetje teveel en dan ben ik al blij dat ik gewoon normaal een week doorkom. Ik noem het maar de grijze wolken dip. 

23 Maart Boni Supermarkt: €26,21 De doperwtje waren in de aanbieding, dus een aantal blikjes gekocht. 

30 Maart Boni Supermarkt: €34,07 Er waren dit keer geen aanbiedingen die mijn interesse wekte dus het waren vrij doorsnee weekboodschappen.

6 april Boni Supermarkt;€33,41 Weer een aantal diepvries fruitdoosjes voor de tofu smoothie ingeslagen. 

13 April Boni Supermarkt; €32,82 Er waren 2 Loempia's in de aanbieding, echter toen ik ze de in dat weekend probeerde was het een flop. Nooit weer, ze waren niet lekker. 

20 April Boni Supermarkt €35,26 Ik heb wat kipfilet gekocht en wat kippendijen i.v.m. een aantal gerechten die ik de komende week wil maken. Het kopen van vlees is tegenwoordig duur dus het gewicht van de kipfilet wordt wat minder in mijn geval. Minder gewicht, minder duur. 

Totale boodschappen kosten voor de maand April €161,77


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent, welkom terug! Doe lekker waar je zin in hebt, ook al blog je maanden niet, ik kijk gewoon af en toe, pas na een jaar ofzo haak ik af... denk ik. xx

    BeantwoordenVerwijderen