woensdag 22 maart 2023

Boodschappen maart 2023

 23 februari; Boni Supermarkt; €34,20 Ik wilde net gaan afrekenen toen ik bedacht dat ik nog wat vergeten was en terwijl ik dat item pakte zag ik vanuit mijn ooghoeken dat in dat gedeelte van de koeling ineens afgeprijsde kipfilet was gelegd. Het was dicht tegen de datum vandaar, ik kocht direct 2 pakketten. De prijs was bijna de helft van wat ik normaal voor kipfilet betaal. Hupsakee, zo de vriezer in. 

2 maart Boni Supermarkt; €33,19 geen rare dingen, geen interessante aanbiedingen. 

9 maart Boni Supermarkt; €31,43 ik dacht dit keer dat ik behoorlijk wat kwijt zou zijn want de boodschappenkar was behoorlijk vol maar dat viel heel erg mee. Het waren  behoorlijk wat kleine aanbiedingen en dat maakte dat de totaalprijs mee viel.

16 maart Boni supermarkt; €33,17 geen rare dingen en qua aanbiedingen was er niets interessants bij.

Totale koste boodschappen voor wat betreft de maand Maart €131,99



Geen opmerkingen:

Een reactie posten