maandag 20 juni 2022

Boodschappen Maand Juni

 Weer een nieuwe maand, weer nieuwe boodschappen

27 mei Boni Supermarkt, geen leuke aanbiedingen voor mij en niet veel uitgegeven. €24,47 Ik had voor mijn gevoel behoorlijk wat in mijn karretje liggen maar blijkbaar dus niet. 

2 juni Boni Supermarkt; wederom geen interessante aanbiedingen en de aankopen waren vrij standaard. Het bedrag was dan ook vrij normaal €31,38

9 juni Boni Supermarkt; Het is tot nu toe een stil maandje v.w.b. aanbiedingen die voor mij interessant zijn. €35,44

16 juni Boni Supermarkt; omdat ik de komende week maar liefst 2 keer uit eten ga i.v.m. een personeelsfeestje (hier zitten geen kosten voor mij bij) was ook het boodschappen bedrag navenant €28,46

Het totale boodschappen bedrag voor deze maand is dus €119,75

Al met al een keurige, rustige eetmaand. 

2 opmerkingen:

  1. Hoe gaat het met je, al een tijdje niets meer van je gelezen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, zit er een beetje doorheen. Druk met van alles en niets. (dit doe ik mezelf aan ipv dat anderen mij dit aandoen)

      Verwijderen