woensdag 25 mei 2022

Boodschappen mei 2022

 Weer een maand voorbij dus we beginnen weer met frisse moed aan de boodschappen.

29-04-2022 Boni Supermarkt;  Aangezien ik nu maar weer eens wat maaltijden uit de vriezer ga opeten niet heel veel gekocht. €24,59 De kaas was in de aanbieding en ondanks dat mijn kaas nog niet op was er toch eentje gekocht, scheelde me toch €0,60. 

5-5-2022 Boni Supermarkt; Nog steeds maaltijden uit de vriezer en veel weggeweest dus verwacht geen enorme bedragen €24.40

12 mei 2022 Boni Supermarkt; €32,59 Nu weer een redelijk normale boodschappenweek, kleine aanbiedingen waar ik niet heel groot heb ingeslagen omdat de voorraad nog redelijk op peil is.

19 mei 2022 Boni Supermarkt;  €29,88 Ook nu weer een rustige boodschappen week, geen mooie aanbiedingen om in te slaan. Althans niet de producten die ik wil of gebruik.

Het was een rustige boodschappen maand, veel weggeweest, uit eten geweest, afspraken buiten de deur dus ook qua uitgaven viel het mee deze maand. 

Totale boodschappen deze maand komen uit op; €111,46 Dit zijn pure en alleen de boodschappen in de supermarkt. Vaak sla ik mijn groenten in op de markt en die zitten hier niet bij. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten