donderdag 24 december 2020

Maaltijden proefpakket

 Al enige tijd werd ik op social media achtervolgd door een specifieke reclame, oke laat ik eerlijk wezen dat gebeurde tijdens een ieder welbekend verslavend spelletje dat begint met een C en nog een C. 😀 Als je levens op zijn kun je verplicht een reclamefilmpje bekijken en dan krijg je nog een extra leventje. 

Dit filmpje had ik al ettelijke malen gezien en elke keer dacht ik, ga toch eens zo'n proefpakket proberen. 4 maaltijden voor €15. Waarom ook niet, soms moet je jezelf trakteren in deze rare tijden, het is niet alsof ik gigantisch uit de band spring. Dus zo gezegd zo gedaan, ik registreerde mijzelf en daarna kon ik uit 4 maaltijden kiezen en tegelijkertijd een bezorgmoment uitkiezen. 

Wat heb ik besteld;

  • Stamppot hete bliksem met een runderlapje
  • Pasta met spek en spinazie in carbonarosaus
  • Gehaktrol met gebakken krieltjes en griekse salademix
  • Varkenshaasmedaillon, champignonsaus en stoofperen
Het precieze bezorgmoment wordt op de dag van bezorgen doorgegeven. Ik had netjes die ochtend  een mailtje gekregen met daarin de tijd vermeld tussen 12.09 en 13.09. Beetje vreemde tijdblok maar who cares. Ik ben heel benieuwd. 

Uiteraard heb ik ze eerst op internet opgezocht, wat zijn de reviews. Die varieren, van heel slecht tot heel goed. Ach, smaken verschillen dus daar kun je niet zo heel veel van op aan. Ook werd geklaagd over het bezorgmoment dat dit nog wel eens kon afwijken van datgene dat ze je opgeven. Daar had ik ook geen probleem mee omdat ik toch thuis zou zijn.

Achteraf was ik best blij, doordat ik nu 4 maaltijden heb besteld hoef ik niet de drukke supermarkt in. Heerlijk toch! (nu maar hopen dat het mij smaakt) 

Nadat het was bezorgd om 13.10 (redelijk op tijd dus) besloot ik dat ik de gehaktrol nog dezelfde dag zou gaan opeten. Zo gezegd zogedaan, het was geen culinaire hoogstandje maar gewoon een redelijke maaltijd. De griekse salade was heerlijk, de gehaktrol was ook goed maar de krieltjes waren een beetje droog. Er zat jus bij en een bakje mayo al met al was ik tevreden.  

2 opmerkingen:

  1. haha dan werkt het dus toch die reclames ;) Ik ben benieuw naar je bevindingen van de andere maaltijden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel benieuwd! Het was een goede maaltijd om mee te starten.

      Verwijderen