dinsdag 3 maart 2020

Boodschappenbezorgdienst.

Je weet wel dat bedrijf met die elektrische tuftufmachinientjes. Augustus 2019 aangemeld en 3 maanden moeten wachten voordat ik in hun bestand zou kunnen worden opgenomen omdat men een tekort had aan die zelfde tuftufmachinientjes. Ik kreeg veel gratis dingen omdat ik zo lang moest wachten.

Sinds half november laat ik dus mijn boodschappen bezorgen. Wat zijn nu de voor en nadelen.

Voordelen

  • Een lage besteldrempel, het is namelijk maar €25 en dan wordt het al bezorgd
  • Geen zware dingen meer sjouwen of liever gezegd in mijn geval mee fietsen
  • Geen impulsaankopen dus het bestedingsbedrag is een stuk lager, zeker zo'n 7 euro per week.  (scheelt echt veel)
Nadelen
  • Vaste levertijd en ja, dan moet je toch echt thuis zijn. Het is bij mij zo dat ik alleen de tijdslot op zaterdag tussen 20.45 en 21.15 kan kiezen want bij de andere momenten werk ik nog. Maar dat neem ik voor lief, ik kan uiteraard ook niet bestellen en dan gewoon ouderwets zelf boodschappen doen.
  • Niet alle producten die ik graag wil hebben zitten in het bestand maar die haal ik dan alsnog bij de supermarkt. Je kunt deze dan wel als suggestie opgeven en misschien worden ze dan in het assortiment opgenomen. 


Ik had gedacht dat ik alsnog veel zou halen in 'mijn' vaste supermarkt maar dat valt reuze mee. Als het 1 keer per week is dat ik nog wat kleine dingen erbij haal is het veel. Wat ik ook heel netjes vindt is dat wanneer ze niet het juiste produkt hebben dit gratis vervangen door iets anders en je het aankoopbedrag van het niet geleverde produkt krijgt teruggestort.

Ze waren een keer 10 minuten later ivm pech en wat kreeg ik de week daarop tot mijn stomme verbazing als compensatie een heerlijke caramelreep van T.ony choc.

Al die plastic zakken waarin e.a. geleverd wordt geef je de volgende keer weer mee en dan krijg je daarvoor statiegeld terug. De zakken worden gerecycled. Al met al ben ik zeer tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten