donderdag 23 mei 2019

Vakantiegeld

Wie vindt dit nou niet leuk, extra geld. Dit jaar ga ik niet op vakantie en heb ik besloten het gros van het geld richting de extra hypotheekaflossing te doen. Ik moet nog even kijken hoeveel ik precies krijg maar ik denk dat zo'n €750 tot €1000 richting de extra aflossing gaat en de rest zo'n €250 euro zal ik verdelen over mijn andere spaarpotjes. Een klein beetje naar de potjes voor de verbouwingen en de eventuele nieuwe auto die er over een paar jaar toch echt moet komen. De huidige is immers al...even denken 12 jaar oud. Voorlopig kan die nog mee, de onderhoudskosten vallen me tot nu toe mee.

Inmiddels is het geld binnen en heb ik de diverse spaarpotjes gevuld en er is warempel nog wat over. Ik denk dat ik ook dat naar de extra hypotheekaflossing doorsluis. Alle kleine beetje helpen. Ook dit jaar wil ik weer zo'n €3000 extra aflossen. Ik zit momenteel al op €2250 maw dat gaat de goede kant op. Ik moet dus nog zo'n €750 ergens vandaan schrapen dat moet wel lukken dacht ik zo. Maar ja, GOD lacht terwijl je plannen maakt dus niets is zeker.

In het vakantiepotje voor dit jaar zit nauwelijks nog iets, ik geloof €45 m.a.w. helemaal niets dus. Dat geld blijft er lekker inzitten en zal in de loop van dit jaar misschien nog wat worden aangevuld zodat ik volgend jaar weer lekker ruim in mijn vakantiejasje zit. Wie weet ga ik ook dan niet op vakantie want je doet mij ook een enorm plezier als ik een beetje rondomhause kan scharrelen. Wandeling hier, loopje daar, even kijken zus, even kijken zo. Hier wat knutselen, daar wat knutselen en ik ben een tevreden mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten