zaterdag 18 mei 2019

APK keuring

Komende woensdag is mijn autootje weer aan de beurt voor een APK. Aangezien ik het deze maand rustig aan heb gedaan qua uitgaven kan ik het grootste deel van de garage-rekening zo van mijn lopende rekening betalen. Het is een APK + grote beurt. De laatste keer dat ik de auto voor een grote onderhoudsbeurt had weggebracht kostte me dat ongeveer €350. Ik hoop dat dit ook dit jaar weer het geval is. Ik heb er geen klachten over, de auto doet het goed, ik heb geen rare dingen en/of geluiden geconstateerd. Er vallen geen onderdelen af, dus dat is sowieso altijd goed. 😁

Soms denk ik erover om de auto weg te doen maar dan regent het weer pijpenstelen en dan is het oh-zo-handig. Het is oh-zo-makkelijk richting de sportschool, mijn ouders, mijn familie en op dat moment denk ik, ach zo lang het kan waarom niet. Het is een klein autootje, kost niet zo heel veel en ik ben er tevreden mee.

Ik had het zelf niet eens zo in de gaten dat ik deze maand het qua uitgaven rustig aan heb gedaan, voor dat ik wist was de maand al weer om en als het goed is verwacht ik komende dinsdag al weer mijn loon, inclusief vakantiegeld. Aangezien ik 'zoveel' geld over had bedacht ik me waarom heb ik dat nou niet altijd, tja de ene maand is duurder dan de andere. Nu kan ik dat extra gespaarde geld goed gebruiken voor de APK keuring.

Het wordt dus even afwachten wat de 'schade' zal worden. Ik ben zeer tevreden over de garage waar ik de auto al sinds 4 jaar naar toe breng. Ik heb het adresje via een collega gekregen en ook zij was en is zeer tevreden met deze garage. Ze leveren de auto zelfs helemaal gewassen weer af. Mooi toch! Het is dichtbij, ik lever de auto s'ochtends af en loop op mijn gemak weer terug naar huis. S'middags bellen ze op en loop ik weer richting de garage. (hopelijk is het een beetje mooi weer woensdag, dat scheelt wel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten