woensdag 6 juni 2018

Rekeningen

Vandaag lag er een stapel rekeningen op me te wachten. Deze moest ik nog verwerken en invoeren om digitaal te betalen. Wat een bedragen, zoeff daar vliegt mijn geld erdoorheen.

 'Is it a plane, is it a a bird no it's my money which is flying away'

1) De belasting moest worden betaald voor 29 juni, deze op 27 juni gezet.

2) De rekening voor het nieuwe expansievat kwam en die heb ik ook gelijk maar klaar gezet voor 18 juni, dan vergeet ik het niet. (2 weken na factuur datum betalen)

3) De volgende rekening die nog betaald moest worden was de rekening van de Paradontoloog, die moet uiterlijk 24 juni betaald worden en die heb ik op 20 juni gezet.

Alles bij elkaar was het zo'n €377 euro wat de deur uitvliegt (of gaat vliegen)

Er komt nog een torenhoge rekening aan, namelijk die van de auto, deze zal hopelijk deze maand worden verlost van zijn deuk die begin mei werd veroorzaakt door een achteruit rijdende automobilist. Het geld daarvoor heb ik gelukkig al ontvangen van de verzekering. Ik ben vanochtend even langs de garage gereden zodat ze de kleur konden noteren om deze te bestellen voor de reparatie van de bumper.

Het geld van de Paradontoloog heb ik gelukkig ook al weer gedeeltelijk terug ontvangen van mijn verzekering maar desondanks gaat er een behoorlijk bedrag af deze maand. Nu ik eraan denk, de vakantie moet ook nog worden betaalt maar gelukkig staat dat bedrag al helemaal kant en klaar in het digitale potje voor de vakantie. Ik zal de rest van de maand maar een beetje opletten dan komt het allemaal wel goed. De kleine uitgaven heb ik momenteel goed in de hand, het contante geld oftewel het weekbudget is momenteel meer dan toereikend en heel soms kan er een cappuccino in een cafeetje af en vanmiddag zelfs na afloop een ijsje erbij dus wat zeur ik.

Ik moet dan altijd denken aan deze quote 

'I was complaining about the fact that I had no shoes, until I saw someone who had no feet' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten