donderdag 21 juni 2018

Bumper

Begin mei was mijn auto aangereden, zoals jullie misschien nog wel weten. Alles is inmiddels geregeld qua verzekeringen en vorige week woensdag bracht ik mijn auto richting de garage om de kleur van de bumper te laten zien. De monteur noteerde naar aanleiding van een reparatie flesje die ik nog in mijn handschoenenkastje had liggen de kleur en ik dacht dat dit het was.

Ik werd echter de volgende dag teruggebeld met de mededeling of ik nog een keer kon komen want bij het bestellen van de verf voor de bumper bleek dat er 3 verschillende soorten versie's zijn. Dus vorige week woensdag ging ik nog maar een keer terug. De monteur liep weer mee, pakte een zaag en zaagde pardoes voor mijn ogen een stuk van de bumper af.....helemaal stomverbaasd keek ik hem aan. Oke..ja zo kan het ook.

Nu rij ik dus rond met een deuk en een gat in mijn bumper, het wordt steeds gekker. Ach, ik krijg een nieuwe bumper en dan ziet het er allemaal een heel stuk beter uit. Enkele dagen erna werd ik gebeld, de nieuwe bumper ligt klaar om er op te worden gemonteerd. Ik had het graag zo snel mogelijk willen doen maar helaas die dagen dat ik kon waren hun volgeboekt dus de eerst volgende mogelijkheid bleek volgende week te zijn. Het geeft niet, autootje doet het gewoon nog goed dus niets aan de hand.

Ik zou alleen willen dat elke keer al die afspraken nou toch eens een keer zouden ophouden. Het blijft maar doorgaan. Gewoon een rustig weekje met niets in het vooruitzicht lijkt me heerlijk.

1 opmerking:

  1. Even een stukje uitzagen dan zal ik ook even schrikken en beduusd kijken.

    BeantwoordenVerwijderen