donderdag 28 mei 2015

Abonnementsverandering

De kogel is door de kerk, ik heb nu alles bij 1 provider ondergebracht. Ik had overal losse contracten. Ik kreeg enkele weken geleden een brief  van mijn TV provider dat de prijs wederom werd verhoogd omdat er heel veel mensen een alles-in-1 pakket bestelden en daardoor mijn solo-kastje te duur werd, kun je het nog raarder maken. Er zijn blijkbaar te weinig mensen die dat kastje/kaart nog hebben of willen hebben.

Omdat ik zeer tevreden ben met mijn internet provider besloot ik daar dan maar een alles-in-1 pakket te nemen. Ik naar de winkel, ik doe dat liever face-to-face na een enorm drama met mijn huidige TV provider enkele jaren geleden, alles werd geregeld en dat ging zo snel dat ik achteraf dacht, wat heb ik eigenlijk nu allemaal.

Langzaam begint het te bezinken en kom ik erachter dat ik het volgende heb besteld/gekregen (nou ja, gekregen). Mobiel abonnement met internet, TV (meer zenders dan nu) en Internet voor €49,00 euro per maand. Dit gaat in per 30 juni. Momenteel heb ik een mobiel abonnement zonder internet, TV (beperkt aantal zenders) en 'thuis' internet voor €48,00.

Ik moet eerst nog eens zien of dit allemaal goed gaat. Vandaag ontving ik de de opzeggingsbrief van de TV, dus dat gaat hopelijk goed. (ik vertrouw dat bedrijf niet meer, eerst zien dan geloven) en een brief van mijn nieuwe TV provider met de melding dat ik een brief krijg waarin staat dat ik bij hun interactieve TV heb afgesloten...duh. Een brief om te melden dat ik een brief krijg....ik moest erom lachen maar goed, beter te veel bevestigingen dan te weinig.

Ik was op Marktplaats al bezig met het kopen van een nieuw (tweedehands) simlock vrij toestel. Mijn huidige toestel is er nog een met druktoetsen, ik loop altijd een beetje achter met die telefoons, gewoon omdat ik het zonde vindt om rond te lopen met een toestel waarvan de prijs makkelijk boven de €500,00 kan komen. (Je zult er maar per ongeluk op gaan zitten of nog erger kwijt raken)

In ieder geval kreeg ik een nieuw ander toestel (smartphone) bij dit nieuwe abonnement. Ik had een bod geplaatst bij een Iphone die toevallig werd aangeboden bij mij in de plaats, dat toestel zou ik dan zelf kunnen ophalen zodat ik zeker wist dat ik niet bedonderd zou worden. (is me helaas al een keer gebeurt)  Ik was de hoogste bieder, ik heb gelijk mijn bod maar ingetrokken nadat ik terug kwam van de winkel.

Wat voor een soort abonnementen hebben jullie, wat zit daar dan allemaal in en hoeveel ben je kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten