maandag 1 juni 2015

Bestellen via internet

Iedereen heeft het er altijd over, het is zo gemakkelijk om via internet spullen te bestellen, nou ik heb het geweten.


  • De eettafel die ik had besteld en betaald, kreeg ik niet. Ik kreeg ipv daarvan een bruine salontafel en ook het duurde ook nog eens 2 maanden voordat ik de verkeerde bestelling binnenkreeg. 
  • Twee weken later toen de verkeerde bestelling al lang en breed was opgehaald kwamen ze nogmaals. Ik hoopte nog op mijn bestelde eettafel maar helaas, ze kwamen de tafel ophalen die al lang was opgehaald. (snapt u het nog)
  • De stoelen die ik bestelde, kon ik zelf ophalen, gelukkig maar want er was er een van kapot. Ze hadden echter nog een reserve dus die ramp was te overzien.
  • De balkondoek die ik bestelde en al heb betaald, kreeg ik ook niet. Verkeerd adres en daarna mislukten de afleverpogingen blijkbaar. Nee, hoor mevrouw ik zal direct een nieuwe afspraak maken voor de volgende dag, dat was vorige week. Ik heb nu de fabrikant maar eens gemaild en die ging uit z'n dak om zoveel onkunde van de vervoerder.
Ik ben dus een beetje huiverig geworden vwb het bestellen via internet. Ik hoop voorlopig niets meer te bestellen via internet en als het ook maar een beetje in de buurt is ga ik persoonlijk er naar toe. 

Afspraken maken gaat toch een heel stuk beter face-to-face. Ik denk niet dat het altijd zo gaat, maar ik heb wel verschrikkelijk veel pech gehad met werkelijk ALLE bestellingen die ik via internet plaatste. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten