donderdag 19 september 2024

Boodschappen September 2024

 22 Augustus Boni: €20,93 Ik zat nog midden in de vakantie en had niet veel boodschappen nodig omdat ik veel uit eten ben gegaan. 

29 Augustus Boni €28,94 Ook nu weer, nog vakantie dus geen uitgebreide boodschappenlijst. 

5 September Boni €31,91 Heel langzaam terug in het werkende land en de boodschappen werden ook weer meer. Gehakt gehaald want dat was in de aanbieding. Ik wilde eens die 'challenge' doen, tortilla met gehakt. Ik moet zeggen die tortilla was voor herhaling vatbaar. 

12 September Boni €45,12 Nu weer compleet terug in het werkende leven en de voorraden moesten worden aangevuld. Dus de hoogte is dan ook begrijpelijk. Griekse yoghurt, kaas ed moesten weer worden ingekocht. 

19 September Boni; €35,20 2 x kaas kopen is duur maar ik krijg het geld voor een terug omdat ik deze voor mijn ouders meeneem. Als ze dat bij haar 'eigen' supermarkt koopt is ze maar liefst €1,20 duurder uit. Dezelfde kaas, belachelijk gewoon.

De totale boodschappen kosten voor de maand September is in totaal €127,19

Ook nu is het weer een maand met 5 boodschappenweken omdat dit nu eenmaal een aantal keer per jaar zo uitkomt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten