zaterdag 20 januari 2024

Boodschappen Januari 2024

 21 december Boni €35,35; aangezien mijn werkgever erg vroeg was met het betalen van het salaris vallen deze week de boodschappen al onder die van januari. Geen rare dingen, smoothies waren in de aanbieding dus daar heb ik er 2 van meegenomen. 

28 december Boni €40,15; Ik moest mayo halen en dat is tegenwoordig niet meer heel goedkoop. Gelukkig gebruik ik daar weinig van dus daar kan ik even mee voort. Ook kocht een spicychickenwrap maar dat doe ik nooit weer. Ik ben de kip wat erin zou moeten zitten nog aan het zoeken. 

4 januari Picnic €39,52; Wanneer je niet goed voor jezelf zorgt wordt je vanzelf een keer ziek. Ik vermoed dat het mijn vader was die het aan mij heeft gegeven dus deze week thuis gezeten en de boodschappen laten bezorgen. Keelpijn, hoofdpijn de hele rateplan. Ik heb deze week heel veel geslapen, ik denk gemiddeld 9 a 10 uur per nacht.

11 januari Boni; €35,63. Houdbare melk in de aanbieding dus daar wat extra van meegenomen zodat de voorraad is bijgevuld. 

18 januari Boni; €30,13. Er was veel in de aanbieding en ondanks dat ik dacht dat het veel was, was dat nief aan de prijs te zien. 

Totale kosten voor de boodschappen in Januari; €180,75. Deze maand waren er 5 boodschappendagen in de maand. Het maandbudget van €160 is dan ook overschreden en dat is begrijpelijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten