woensdag 7 juni 2023

Boodschappen Mei 2023

27 april Boni: €27,78 Ik ben de bon hiervan kwijt geraakt en weet dus niet meer wat ik hier heb gekocht behalve dan de gewoonlijke 'dingen' die een mens nodig heeft. 

3 mei Aldi; €25,21 Deze supermarkt was het dichtst bij de fietsenmaker waar ik langs moest. Ik voelde me ziek, zwak en misselijk en later bleek dat ik corona had. Ik realiseerde me dat niet maar had wel een voorgevoel. Alleen de basisspullen gekocht

10 Mei Pic*nic €35,70  In deze week had ik corona. Ik moest dus de boodschappen laten bezorgen, het kon niet anders. Gelukkig was ik al aangemeld bij deze bezorgservice en ik gebruik het soms als ik in tijdnood zit of in dit geval ziek ben.

18 mei Boni; €48,76 De week na corona, ik had alles opgegeten uit mijn voorraad en omdat ik niets kon aanvullen moest ik dat tijdens deze boodschappen run doen. Het was duidelijk te zien aan de prijs. Brood, blikjes groente, mayonaise, kaas en dat soort dingen. Dat tikt tegenwoordig aan. 

Totale kosten boodschappen Mei 2023 €137,45 

Het was een rare maand mei. Ik werd ziek en blijkbaar heb ik mijn boodschappen overal gehaald en daardoor raakte ik het overzicht een beetje kwijt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten