donderdag 28 januari 2021

Eeltsokken; miskleun

 Ik wilde wel eens heel erg poezelige zachte voetjes hebben, dus ik op zoek naar wat te doen. Pedicure ben ik al een keer geweest en mijn voetjes waren daarna wel heel mooi verzorgd maar dat ik nou kon zeggen dat mijn voetjes poezelig zacht waren, nou nee.

Er zijn van die eeltsokken waarbij je na een aantal dagen de vellen van je voeten kan trekken, tenminste dat wordt gezegd. Op naar de reviews & filmpjes en ja hoor, hele vellen trokken de gebruikers eraf. Dat moet ik ook hebben, dacht ik nog maar zoals gewoonlijk ben ik een beetje langzaam van de daad bij het woord voegen. Nu heb ik eindelijk toch de stoute schoenen aangetrokken en een setje eeltsokken besteld. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. 

Ik krijg ze als het goed is binnenkort binnen en mocht dat inderdaad het geval zijn dan probeer ik ze direct uit. Het duurt dan 5 tot 7 dagen voordat je vellen kunt trekken. (daar is het mij eigenlijk om te doen hoor!) Ik heb niet de duurste versie gekozen maar iets wat er tussen in zit, gelukkig werden er geen verzendkosten bij gerekend, het kan ook gewoon over de post verstuurd worden. Afwachten maar. 

De eeltsokken 2 dagen later ontvangen. Ik heb ze direct dezelfde dag aangehad. Een compleet uur en wat duurt een uur dan lang als je niet op je voeten kunt staan. Ze waren zo vochtig dat ik besloot mijn sokken er maar overheen aan te doen dan kon mijn voeten in ieder geval zonder al teveel rotzooi even op de grond worden geplaatst. Een uur lang met de beentjes omhoog zag ik niet zitten, ik weet niet of dat het resultaat beinvloed maar dat zie ik dan wel weer. De voetjes waren wel poezelig zacht na afloop maar de vellen hingen er nog niet bij. Ook de volgende dag nog helemaal niets maar ja, er staat ook bij dat je pas na 5 a 7 dagen resultaat te zien krijgt. Ik moet dus even geduld hebben. 

Het is nu donderdag 28 januari, 7 dagen verder en er is nog niets gebeurt, helemaal niets, nada, zip, noppes, niks. Ik krijg het vermoeden dat dit weggegooid geld blijkt te zijn. Tja, het zij zo. Mocht ik ooit weer eens eeltsokken bestellen dan bestel ik het setje wat je in veel filmpjes ziet, ik wil namelijk toch een keer die vellen zien hangen. 😁


4 opmerkingen:

  1. ik gebruik zo'n electrische vijl (zoiets https://www.bol.com/nl/p/scholl-eeltverwijderaar-elektrisch-blauw-voetvijl-1-stuk/9200000024763810/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-118541026527-S-490225669839-9200000024763810&gclid=CjwKCAiAgc-ABhA7EiwAjev-j0ozc_A87T5ifnnoQUTQGnpw_-PxmAZDiePNG1uPqUdoYMUKwSKAeBoC8ikQAvD_BwE) en dan nog gehwol kloven zalf, daar smeer ik mijn voeten mee in na t gebruik met de vijl, en dan zahcte sokken aan (liefst nachtje mee slapen en dan zijn ze redelijk lang lekker zacht :). Jammer voor jou vallen er geen vellen te trekken maar, dat lijkt mij minder prettig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een heerlijk handmatig martelwerktuig, gaat uitstekend maar ik wilde dit toch eens proberen maar helaas verkeerde product gekocht. De sokken suggestie is wellicht iets wat ik wel kan doen. Thx

      Verwijderen
  2. Hi,

    Ik weet niet welke je hebt gebruikt maar ik heb een recente positieve ervaring met Regital.
    Misschien vind je dat interessant.

    BeantwoordenVerwijderen