donderdag 25 juni 2020

Mea Culpa

Ik vroeg me al tijden af waarom krijg ik toch geen reacties....nou mmmm compleet mijn eigen fout. Ik heb enige tijd geleden e.a. aangepast en ik was vergeten dat ik ze eerst moest goedkeuren voordat ze hier op de blog verschijnen. 

Ohh wat erg, mijn excuses. Ik schaam me rot.

Ik kreeg elke keer wel reacties maar dat waren van de financiele spamzeikers dus ik dacht als ik dat nou eerst modereer dan gooi ik die gelijk weg bij binnenkomst. Vervolgens ben ik helemaal vergeten dat ik dat gedaan had en ohhh...errug hoor!

De reacties worden zeer gewaardeerd, behalve als je me een financieel kulverhaal mailt dan vindt ik het wat minder. 

Nu de blog wat updates heeft gehad en ik de beta versie (of inmiddels is het de nieuwe versie van blogspot) uitprobeer is het veel makkelijker de spamvuilnis weg te gooien. 

Aan al diegene die hebben gereageerd op wat voor een blog dan ook biedt ik mijn welgemeende excuses aan. Mea Culpa

Ik kan wel zeggen gebeurt nooit meer maar uitsluiten kan ik het niet maar ik ga mijn uiterste best doen om dit niet nog eens te laten gebeuren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten