zaterdag 2 mei 2020

Extra taak; extra vergoeding

Enige weken geleden vroeg mijn afdelingshoofd of ik interesse had in de extra functie/taak van  preventie medewerker. Dit betekent dat je als en met een extra set ogen naar de arbeidsvloer kijkt. Wat kan beter, wat moet beter. Registratie van ongevallen en de nasleep ervan. (en nog veel meer)

Ik had nog een 2e gesprek met de manager en als de OR mijn benoeming zou goedkeuren dan werd er weer verder gekeken, Deze week kwam het e.a. officieel rond en kon ik een extra contract tekenen. Uiteraard heb ik dit mee naar huis genomen om het contractje goed na te lezen en er nog eens goed over na te denken.

Tot mijn stomme verbazing stond er ook in dat ik een extra vergoeding kreeg van €50 per maand. Dat had ik niet verwacht. Ik had gerekend op een opleiding en dat is altijd mooi meegenomen maar dat ik er ook een kleine vergoeding voor zou krijgen had ik niet verwacht.

Ik weet nog niet goed wat er van mij verwacht wordt maar het lijkt mij uitermate interessant. Dit is een nieuwe 'functie' in het bedrijf dus het is een beetje afwachten. De extra taak is in eerste instantie voor 1 jaar. Dat komt goed uit, hierdoor kan ik rustig kijken wat er allemaal op me afkomt en wat er van me wordt verwacht.

Deze taak doe ik niet alleen maar samen met een collega van de technische dienst. Ik wordt dus niet zomaar in het diepe gegooid. Hij heeft een klein beetje ervaring in het e.a maar ook deze functie is compleet nieuw voor hem. We zullen samen een opleiding volgen om geinformeerd te worden hoe of wat er van ons verwacht wordt.

Ik zal het contract ondertekenen. Het is altijd goed om jezelf te blijven ontwikkelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten