woensdag 13 mei 2020

App groep

Sinds vorig jaar hebben wij als bewoners een gezamelijke app groep. Ik was daar een beetje huiverig voor want het gaat al snel over helemaal niets.

Gelukkig is dat bij ons niet het geval. Er worden dingen gedeeld indien nodig zoals bijvoorbeeld een verdwaalde kat die van de buurvrouw die bleek het verkeerde portiek binnen te zijn gegaan en was opgesloten. Ter verdediging, de kat woonde hier destijds nog niet zo lang, dus begrijpelijk.
Diefstal van een fiets die even later werd terug gevonden bij de 'buren' oftewel de overheidsinstantie aan het einde van de straat. Onbekende personen aan de achterzijde van het complex, die daar niets hadden te zoeken.

Ik zelf gebruik de app om aankondigingen te doen vanuit het VVE bestuur. Werkzaamheden die gaan beginnen, waar we mee bezig zijn en wat is er in gang is gezet en ga zo maar door. Waarschijnlijk denk je nu dat is druk app-verkeer maar dat valt heel erg mee. Vaak is er totale app stilte gedurende weken/maanden en dan ineens barst het weer even los maar over het algemeen is dat zakelijk app verkeer.

Ik heb er ook een van het werk maar daar ben ik uitgegaan want dat was en is werkelijk een kippenhok. Nu vindt ik op zich dat nog niet eens zo erg maar het blijft maar doorgaan, de app groep was in eerste instantie om ruilingen makkelijk te maken maar al gauw sneeuwde het onder. Het leverde mij teveel prikkels op en daarom besloot ik eruit te gaan. In sommige gevallen mis je dan wat maar het zij zo. Als er echt wat belangrijks is dan hoor ik dat echt wel op het werk.

Ik heb liever wat meer rust in/aan het hoofd dan al die prikkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten