dinsdag 9 juli 2019

Drukte

Ik heb de afgelopen weken wat minder geblogd omdat het leven even hectisch werd. Ik ben veel weggeweest. Helaas heeft mijn zus nog steeds last van haar alvleesklier ontsteking en ligt ze wederom in het ziekenhuis. Ze is inmiddels ook al geopereerd en haar galblaas, wat waarschijnlijk de veroorzaker is geweest is eruit gehaald. Ze was net een paar dagen thuis toen helaas het euvel met de alvleesklier weer toesloeg, wederom een heftige ontsteking. De dokter meldde dat dit nog wel eens enkele keren kan gebeuren het komende half jaar. Nou leuk, helaas ligt ze momenteel nog in het ziekenhuis.

Ook heb ik veel gewerkt en dan wordt je soms wel een beetje moe zodat ik de afgelopen weken al vroeg in bed lag, lekker even wat lezen en ontspannen. De reden dat ik extra werkte had alvast met mijn vakantie te maken, ik moet mijn werk-weekenden ruilen zodat ik op vakantie kan gaan. Er moeten immers voldoende collega's aan het werk zijn om alle balie's bezet te hebben. Het betekent echter wel dat ik 3 weken lang vrijwel geen vrije tijd had. Elke keer maar 1 dag, dat is op zich niet erg, ik wist waarvoor ik het deed maar uiteindelijk wordt je er wel moe van.

Wat ik ook heb gedaan, is veel uit eten geweest, nou ja veel, elke week wel 1 keer (voor mij is dat veel) en ook nog eens bij restaurants waar ik nog niet eerder was geweest. De eerste keer bij een sushi restaurant, het was lekker maar ik voelde me niet op mijn gemak. Waarom weet ik niet maar het was nu eenmaal zo. Ze waren ook een gerecht vergeten en als je besteld had werden alle kleine bordjes/bakjes op de tafel gezet waardoor er verwarring ontstond voor wie nou wat was. De tweede keer heb ik heerlijk gegeten maar de volgende dag werd ik geappt door een collega of ik ook last van mijn darmen had gekregen achteraf, ik gelukkig niet maar blijkbaar zij wel. Ik had als toetje een Irish Coffee met heel veel alcohol erin en dat kan natuurlijk alles schoon gebrand hebben. 😂

Ik hoop dat het de komende tijd weer wat rustiger wordt en dat ik weer aan het bloggen toekom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten