zaterdag 22 september 2018

Net.flix

Gedurende de vakantie in Schotland had ik er aan gedacht om mijn nicht te vragen of zij Net.flix gebruikte. Dit was het geval dus mijn volgende vraag was, deel je deze al met anderen. Nee, was het antwoord. Nou dan weet je het wel wat mijn volgende vraag was, wil je deze met mij delen. Natuurlijk, ik wilde namelijk wel Net.flix maar ik had geen zin om de volle mep te betalen ondanks het feit dat het toch niet al te duur is. Als er ergens voordeel is te halen op een fatsoenlijke manier dan ben ik erbij. (hoop ik)

Maandagavond 10 september was het dan zover, ik appte haar of ze al iets wist en/of dat er eerst iets geregeld moest worden. Nee, volgens haar kon het zo wel en ze appte me haar wachtwoord. Ingelogd, geactiveerd en daar ging een wereld voor mij open. Wauw ! Films, series zonder dat deze worden onderbroken door die vervelende reclame. Series en films uit mijn lievelingsgenre, Science Fiction in overvloed. Zo kom ik de winter wel door, whoopie.

Afgesproken met mijn nicht dat ik elke maand op de 28ste €5,50 euro zou overmaken. Vandaag alles maar even geregeld zodat het elke maand netjes wordt overgeschreven naar haar rekening middels een maandelijkse incasso.

Dinsdagavond heb ik voor het eerst een film gekeken die in mijn nu al schrikbarende grote wil-ik-nog-zien lijst stond vermeld. Heerlijk ! Er zijn nog heel veel dingetjes die ik moet uitvinden. Het eerste probleem diende zich gelijk al aan, hoe zet je hem op pauze om naar de WC te gaan, na wat geharrewar vond ik de knop op mijn afstandsbediening dus dat weet ik al.

De lijst van films en series die ik nog wil kijken groeit gestaagd maar dat is altijd zo, eerst ben je razend enthousiast en pas daarna wordt je kritischer. De lijst zal dus ongetwijfeld worden uitgedund maar voorlopig laat ik het e.a. staan. Ik ben een groot fan van Science Fiction dus mochten jullie nog suggesties hebben, meld het dan even.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je Netflix hebt ondekt. Er gaat inderdaad een wereld voor je open dan! Lief dat je kunt delen met je nicht.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen