maandag 10 augustus 2015

Verlangen naar vakantie

Eind augustus heb ik vakantie, dus nog 2 weken en de laatste loodjes wegen in mijn geval echt het zwaarst. De verhuizing/koop van mijn allereerste huis en de stress die daarbij komt kijken is er toch ongemerkt ingehakt. Ik verlang echt naar mijn vakantie, ik blijf thuis omdat ik een hele waslijst een kleine klusjes heb maar het feit alleen al dat ik dan niets hoef is voor mij al vakantie.

Afgelopen zaterdag moest ik werken (ook dat nog) en ik voelde me na afloop echt moe. De volgende dag heerlijk uit geslapen, het was 08.30 (dat is bij mij uitslapen) en vandaag weer 08.30 (avonddienst, dus dat kon mooi)

De komende 2 weken moet ik me dan nog maar even bij elkaar rapen en er voor gaan. Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie oa mijn schuur uit te mesten, ongemerkt dump je daar toch spullen neer waar je even niet van weet wat je er mee aan moet. Het gevolg is dat hij nu toch wel begint uit te puilen dat kleine schuurtje van mij. Ik denk dat ze bij het grofvuil binnenkort mijn naam zullen gaan kennen.

De lijst met klusjes wordt steeds langer;

1. Schuur uitmesten
2. Kattenluikje buitenzijde wegwerken
3. Schoorsteenmantel verven (zit gelukkig al in de grondverf)
4. Ruimte boven de nieuwe koelkast aanpakken (verven enz) Plank voor de potten & pannen zit er inmiddels weer in gemonteerd en al zeg ik het zelf, eigen huis & tuin is er niets bij.
5. Nieuwe rolgordijn (verduisterend) in de slaapkamer
6. Kleine plankjes monteren naast keukenkastjes (verloren ruimte is dat nu)
7. Flessenrek maken/monteren (nog geen idee hoe ik dat moet/wil gaan doen)
7. De la onder mijn oven repareren (onderzijde la zit los, floept elke keer uit z'n schede)
8. Strijkplank ophangen (valt nu elke keer om als ik wat anders pak uit de kast)
9. Een collage van foto's en andere dingen ophangen in de gang
10. Nieuwe deur gang/hal met glas voor meer licht in hal (laat ik doen, dus dat scheelt)

Maar mocht er iemand bellen en vragen, ga je mee naar......dan ruim ik op, laat ik alles liggen want het is immers mijn vakantie dus dat moet ook kunnen.

2 opmerkingen:

  1. Nog twee weekjes volhouden en je kunt bijkomen en de kluslijst gaan inkorten. Ik zag pas een leuk idee om een strijkplank op te hangen wellicht heb je er iets aan. https://indian2day.wordpress.com/2015/02/23/8-lifehacks-opbergen/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. laat ik die nou precies bedoelen, 2 leuke haken en dan ophangen maar. Het zijn allemaal geen grote klussen maar je moet er wel even de tijd voor hebben

    BeantwoordenVerwijderen