zaterdag 18 februari 2023

Kledingkast uitgemest

Al enkele weken zat ik er tegenaan te hikken, die kledingkast moest eens worden uitgemest. Het ding was veel te vol. Dus op een druilige regenachtige dag ging ik er mee aan de slag. Welke kleren had ik al een poos niet gedragen, wat is niet meer leuk in mijn ogen. (wat is kapot, versleten en ga zo maar door)

Het bleek dat er een hele volle vuilniszak uit de kast kon worden verwijderd, dus alles in die zak gedaan en toen bleef dat ding eerst dagen lang op mijn slaapkamer staan. Het verhuisde toen naar mijn woonkamer waar het mij enkele weken zat aan te staren. (ja, ik weet het, ruim dat dan ook op!) Maar ik had gewoon geen zin, tot vandaag (woensdag). Het was opruimdag in mijn hoofd en daar behoorde ook die vuilniszak vol met kleding bij. (prullenbakken leeggegooid, plastic weg, papier weg en dus overbodige spullen weg)

Samen met een doos vol oude papieren liep ik richting de supermarkt alwaar een textielcontainer stond en een container voor oud papier en ja, hoor eindelijk ging die zak het huis uit. Het voelt gelijk opgeruimd in mijn huis en in mijn hoofd. Dit had ik natuurlijk al veel eerder kunnen doen maar ja, geen tijd maar vooral geen ZIN! zo ik geef het maar toe, ik had gewoon geen zin. Blijkbaar had ik wel zin om elke keer om die vuilniszak heen te lopen maar niet om er even 10 minuten voor te lopen en weg te gooien. Wat maakt een mens het zich soms toch moeilijk.

Nu doorpakken, ook het vloerkleed dat ik vorig zomer heb vervangen opgemeten en op markt.plaats gezet, kom maar ophalen. Waarschijnlijk krijg ik weer allerlei zeikerds die melden dat ze het komen ophalen en vervolgens niet komen maar vooruit we proberen het nog een keer. Anders drop ik het kleed bij de kringloop. 

1 opmerking:

  1. Heerlijk gevoel geeft dat!! Een opgeruimd gevoel in kast en hoofd. En dat vloerkleed?? Eerst een weekend op Marktplaats en daarna gaat het dan bij mij naar de Kringloop als ik in een goede bui ben, hahaha. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen