zaterdag 12 november 2016

kast gekocht

Ik wilde al geruime tijd een smalle dichte kast in mijn 'massage' kamer. De reden hiervoor is dat ik daar een heel klein bureautje heb staan waar vervolgens allerlei troep op en in staat. Het geeft een onrustig gevoel als je daar binnen loopt. Ik krijg altijd het gevoel dat ik daar moet opruimen.

Er staat echter al een vrij grote half hoge kast. Als ik daar nog een grote kast bij in prop wordt het te massaal. Het moest dus een smalle hoge kast zijn. Ik zocht er stad en land naar af (internet dus) totdat ik vorige week ineens iets zag staan bij het W.kamp warenhuis. Het bleek eigenlijk een keukenkast te zijn maar ik vindt hem dusdanig mooi dat het ook makkelijk in de bij-kamer kan.

Maar aangezien ik het erg druk heb de komende tijd zag ik het niet zitten om mezelf ook dit nu weer op de hals te halen. Ik kon mijn tijd wel anders benutten maar afgelopen dinsdag bleek hij ineens in de aanbieding, het scheelde €50,00 en ook nog eens geen bezorgkosten tot het eind van de maand.

Dat kon ik natuurlijk niet laten maar ja, ik had de volgende dag al een afspraak staan om samen met mijn moeder naar de Wolhal te gaan. Ik brei zelf niet en naar mijn weten zij eigenlijk ook niet behalve wat sjaals maar nu had ze het idee opgepikt om een kussen te breien. Hoe, geen idee.

Ik heb de kast toch besteld, het voordeel kon ik niet laten lopen, vervolgens mijn moeder gebeld en gemeld dat ik misschien niet kon vanwege de bezorging van de kast. Ik zou de mogelijkheid krijgen om halverwege de avond mijn bezorgingstijdvak aan te passen die nu nog voor de hele dag stond. Rond 22.00 kreeg ik een mailtje dat de kast inderdaad de volgende dag zou worden bezorgd en ik kon op dat moment het tijdvak aanpassen. Ze komen nu tussen 10.00 en 14.00. Ik kan dan daarna met moeders richting Wolhal om vervolgens als ik terugkom naar een etentje te gaan, hoe bedoel je druk !

Donderdagochtend om 09.00 richting de mondhygieniste en dan heb ik het wel gehad voor deze week, al 4 afspraken deze week. Het moet ook niet zotter worden, gelukkig staat er helemaal niets, noppes, nada in de agenda voor volgende week. Nu maar hopen dat dit zo blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten