zondag 14 augustus 2016

Moe

Het lichaam is moe, volgens mij weet het donders goed dat ik nog maar 1 week hoef te werken en dat het dan mag gaan genieten van een welverdiende vakantie. Ik heb niets groots gepland, ik ga 4 dagen naar Kopenhagen maar dat is het dan. Daar ga ik eerlijk van genieten maar op dit moment is mijn harde schijf helemaal vol en staat deze zelfs op het punt te crashen. Ik loop op mijn tandvlees, ben toe aan rust, heel veel rust en regelmaat.

Ik was van plan enkele klusjes te doen maar ik heb besloten deze alleen te doen afhankelijk van hoe ik me voel. De klussen die ik ik mijn hoofd heb zitten zijn als volgt;


  • Er moeten wat open kasten komen in de schuur zodat ik ea fatsoenlijk kan opbergen ipv alles in weliswaar plastic bakken op de grond te zetten. Hierdoor krijg ik de beschikking over veel meer ruimte.
  • Het houtwerk in de woning dient nog geschilderd te worden, hier wil ik wel een begin mee maken, af hoeft het niet maar een begin moet er wel gemaakt worden.(alle muren zijn in juli door mij gedaan en daar ben ik nog steeds trots op)
  • Een nette kast in de 'massage' kamer zoeken zodat het in deze kamer een stuk rustiger wordt. De 'rotzooi' uit zicht.
  • Een recycle 'station' maken mbv witte ik.ea afvalbakken. Deze kunnen mooi op het achterbalkon geplaatst worden maw een bezoekje aan deze zweedse grootgrutter zit in de planning. Al met al een lekker dagje shoppen, want er zijn nog meer leuke woonwinkels daar gevestigd.
  • Op zoek naar mooie dichte gordijnen, zodat ik hier in mijn woonkamer in mijn nakie kan ronddansen zonder dat iemand daar ook maar enigszins aanstoot aan kan nemen. (doe ik niet, nooit gedaan ook maar het is de gedachte die telt)
De lijst zal ongetwijfeld langer worden en ik hoef het ook niet perse allemaal te doen maar ik hou nu eenmaal van plannen. 

Er is geld apart gezet voor de vakantie, ik zal dit naar mijn mening niet helemaal opmaken in Kopenhagen dus er is ea te besteden voor de bovenstaande klusjes. De vakantie is betaald, ontbijt & diner inbegrepen, excursies zijn ook al geregeld en betaald dus het enige wat ik nog 'moet' is aanwezig zijn. 

Het is echter nog even doorbijten op het werk, het is druk, chaotisch en zoals wielrenners het altijd zeggen 'ik rij in het rood' en dat moet je niet te lang doen. 

1 opmerking:

  1. oooh Kopenhagen :-)
    Super toffe stad !
    Ben er in juni net geweest en wil eigenlijk al terug naar Denemarken.
    Geniet van je verlof.
    Liesje

    BeantwoordenVerwijderen