woensdag 15 april 2015

vaste vrije dag

Woensdag is mijn vaste vrije dag. Ik plan dan eventuele afspraken op die dag in en doe het ea in huis. Vandaag was ook weer zo'n dag, ik had geen vaste afspraken staan maar nu het al weer 16.00 is geweest ben ik uitgeblust.

Vanochtend wezen sporten en dat ging zo lekker dat ik dat iets te fanatiek ben geweest, maakt op zich niet uit maar nu zit ik  met een stel loodzware benen...oefff. Eenmaal thuis gekomen even kort onder de douche om vervolgens de ramen in de woonkamer aan de buitenkant te wassen. Dat heb ik gedaan met niets anders dan water en een kapot gesneden ui. Ik meldde al in het vorige blog dat ik dit eerder heb gedaan om te kijken of het werkelijk minder strepen opleverde wat inderdaad het geval is en nu ik zo naar buiten kijk ben ik heel tevreden met het resultaat. (ook met de zon erop is het nog mooi)

Na de ramen was het bed aan de beurt, 'oude' lakens in de was en draaien maar, niet direct de nieuwe lakens erop gedaan maar even lekker laten luchten met de balkondeur open.  Het was inmiddels al 12.00 geweest. Ik heb er een paar bolletjes met kaas ingegooid en op weg gegaan naar mijn ouders, kop koffie gedronken waarna de weg werd vervolgd naar het benzine station, auto volgegooid en de auto gelijk maar gewassen. Ik hou altijd een paar 50 euro muntjes apart zodat ik daar de auto met de hoge druk spuit schoon kan spuiten, spons mee en huppakee auto schoon. (alleen van buiten, had geen zin om de binnenkant te doen)

Eenmaal weer thuis, het bed nu wel voorzien van nieuwe lakens en de was opgehangen. Aangezien ik vanochtend al in de gaten had dat ik geen zin had om vanavond te koken op tijd mijn avondeten uit de vriezer gehaald. Stamppot Andijvie met een gehaktballetje en zo is de woensdag ook weer bijna voorbij, de rest van de dag doe ik niets meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten