woensdag 21 augustus 2024

Boodschappen Maand Augustus 2024

 25 Juli Boni Supermarkt €39,62 Ik moest wat kruiden halen, tegenwoordig haal ik die bij de Turkse Supermarkt, grotere verpakking en goedkoper maar deze was ik vergeten. Ook haal ik tegenwoordig kaas voor mijn ouders bij deze supermarkt. Die vinden ze lekker en is niet extreem duur, dus eigenlijk kan ik om de week nog eens €4,65 van de eindrekening afhalen. 

1 augustus Boni Supermarkt €27,43 Niet veel leuk aanbiedingen maar wel lekkere shoarmavlees in de aanbieding dus dat gehaald en in 4 porties verdeeld zodat ik dit lekker in de pitabroodjes kan doen. Mjammie.

8 Augustus Boni Supermarkt €37.07 Ik moest kaas voor mijzelf kopen en er was lekker ijs in de aanbieding. 

15 Augustus Boni Supermarkt €36,22 De pindakaas was in de aanbieding. 2 potten ingeslagen. 

De totale boodschappen voor de maand Augustus bedroegen €140,34

Geen opmerkingen:

Een reactie posten