woensdag 25 november 2020

Black friday aankopen

 Ik heb hier nog nooit aan meegedaan of dat ik 'erin getrapt' ben maar ik ben dit jaar toch echt gezwicht. Overigens vindt ik de benaming onzin, ze kunnen het beter een hollandse kreet geven als...uitverkoopweek of sla-je-slag week. Waarom kunnen we niet zelf wat verzinnen ipv het te jatten uit de verenigde staten. 

Wederom wilde ik wat kleding kopen omdat ik krimp in omvang (elke keer wat ipv ineens een compleet nieuwe garderobe) daarom was ik van plan om deze week richting de winkelstraat te gaan om mijn slag te slaan. Ik had niet in de gaten dat het black friday en/of week was toen ik, nog thuis een reclamefolder onder ogen kreeg. 

Er stonden een aantal deals in die precies in mijn straatje pasten. Dure tandpasta, 5 voor €10 wat zou betekenen dat de tandpasta ipv €3,89 voor €2,00 per stuk wordt verkocht. Deze tandpasta is de enige die bij mij helpt vwb gebit cq tandvlees en de andere aanbieding was make up remover 4 voor €5 wat betekent €1,25 ipv €1,90. Allebei dus dingen die ik ook zo zou (moeten, willen) kopen. Als ik deze kan inslaan heb ik genoeg tandpasta voor 3 jaar en genoeg make up remover voor 2 jaar. Ze blijven beide lang goed dus wat dat betreft geen probleem. 

Die heb ik dus vandaag ingeslagen. Tevens weer een aantal kledingstukken, 1 broek, 2 blouses en 2 basic zwarte t-shirts. Elk kledingstuk was gelukkig nog steeds in een kleinere kledingmaat dan 'normaal', ik moet er nog steeds aan wennen dat deze maat mijn nieuwe 'normaal' is. Al met al was ik voor de complete winkeltrip zo'n €90 kwijt. Voorlopig ben ik klaar met het inslaan van nieuwe kleding, nu even niets meer. 

Ik zie het maar als een verjaardagscadeautje voor mezelf aangezien ik heb besloten dit jaar qua verjaardagsfeestje het maar even over te slaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten