zondag 22 september 2019

Stressmaand deel I

De veroorzaker van schade aan mijn auto reageert niet meer op mijn verzoeken om gegevens. Omdat zijn vrouw onwel werd tijdens het autorijden werd mijn auto geraakt. We wisselden alleen mobiele nummers uit omdat het in mijn ogen niet gepast was om daar op dat moment om te vragen. Hij was immers bezig een ambulance te bellen.

Hij heeft welgeteld 1 maal gereageerd op mijn app waarbij hij een mailadres doorgaf met het verzoek alle gegevens op te sturen incl. foto's van de schade. Dit heb ik direct gedaan in de week na het ongeval. Sindsdien is het stil. Ik heb mails verstuurd, appjes verzonden met het dringende verzoek te reageren maar niets. Nu ben ik het zat. De volgende stap is dat ik hem bel en naar aanleiding daarvan besluit mijn rechtsbijstand in te schakelen.

Misschien is er wat met zijn vrouw ( daadwerkelijk opgehaald met ambulance) maar dan nog kan hij wel iets van zich laten horen. Het is immers nu bijna een maand geleden. Wat zouden jullie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten