woensdag 4 oktober 2017

Piston machine

Ik heb er eindelijk een gekocht. Ik wilde graag thuis de mogelijkheid hebben om een heerlijke bak cappuccino te zetten maar ik wilde geen duur apparaat. Bovendien vind ik die volautomatische machines erg duur en dat was het me nou ook weer niet waard. Hoe meer knopjes hoe meer er kapot kan gaan.

Maar enkele weken geleden kreeg ik (en de rest van de familie) van mijn ouders een x-bedrag om zelf te besteden. Zo heel af en toe doen ze dat omdat ze vinden dat wij en zij er nu van moeten genieten en niet als ze dood zijn en ze niet kunnen zien wat we ervan gekocht hebben. (tegen die logica kan ik niet op)

Ik wikte en ik woog, wat te doen, wat te doen....... Ik struinde de virtuele wereld af naar gunstige reviews en niet al te dure apparaten. (en dan met name geen apparaten waar je je blauw betaalt aan zo'n cuppie of iets dergelijks) Het werd een piston apparaat. Ik heb er de balle verstand van maar dat kun je leren. Het dingetje is niet zo heel erg duur en ook niet zo heel erg groot. Het had/heeft allemaal positieve reviews op verschillende sites en ik ben zelf ook nog even wezen kijken in de fysieke winkel. Er zit een melkopschuimer bij in waardoor ik naast een strak bakkie ook een cappuccino en een latte in elkaar kan flatsen.

Het heeft wel even geduurd hoor voordat ik weer een keus had gemaakt want ik vind het toch altijd weer veel geld maar ja, nu heb ik dan wel een heerlijk bakkie voor mezelf. Het zal ongetwijfeld een poosje duren voordat ik het perfecte bakkie kan zetten maar ik hoop dat het dat allemaal waard zal zijn.

Via een van de moneyback cash sites het apparaat besteld en hopelijk kan ik dit weekend een eerste poging wagen om het perfecte bakkie te zetten. Natuurlijk nodig ik mijn ouders uit als het mij eenmaal lukt. Ik had al aan mijn moeder verteld dat ik zo'n apparaat wilde en ze had al ettelijke malen gevraagd of ik al zo'n ding had gekocht.

Elke keer moest ik haar teleurstellen omdat ik nog steeds zat te twijfelen waarop ze antwoordde, meid koop verdorie dat ding toch ...dus bij deze vanmiddag besteld en ik ben benieuwd wanneer ik hem krijg. Waarschijnlijk als ik op het werk ben, zul je altijd net zien. Ik ben morgen tot 12.30 thuis dus wie weet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten