zondag 15 oktober 2017

Dat heb ik weer !!

Ik en online iets bestellen, het gaat vaak fout bij mij. Ik had net nadat ik in mijn huidige woning ben ingetrokken een eettafel besteld, een witte. Ik kreeg een bruine salontafel toegestuurd, wat een ellende om die weer terug te sturen.

Nu heb ik online een pistonmachine gekocht om eens heerlijke cappuccino te maken maar helaas, elke keer ging het mis. Het melkopschuimen werd blijkbaar geinterpreteerd als water erbij spuiten waardoor ik melkwater kreeg ipv opgeschuimde melk. Een tweede bakkie deed ie niet, bekiek het maar dacht dat rotkreng, doe ik niet.

Oke, dacht ik nog, dat apparaat krijgt mij er niet onder. Ik moet en zal een heerlijke cappuccino maken maar helaas, we vochten gedurende 10 dagen en toen gaf ik het op. Ik wilde het terugsturen maar kwam op het lumineuze idee om eerst eens via de chat te vragen of ik dit ook kon doen in een van hun winkels. Ja, tuurlijk mevrouw kan dat. Dus dat deed ik vandaag ook maar gelijk. Ik ging en daarna ging ik ook weer terug zonder iets voor elkaar te krijgen. Men nam het product niet terug in de winkel, dat moest ik maar opsturen. Onhygienische producten moesten online worden teruggezonden. De chatvrouw wist wat voor een product ik wilde retourneren, ik had direct gezegd in de chat maar helaas.

Ik werd even niet netjes daar in de winkel, ik vloekte, dat doe ik nooit maar dan ook nooit maar weet je ik heb momenteel heel erg last van PMS dus het was of dat of die vent over de toonbank trekken en iets doen met zijn ballen ( ik zal het maar niet herhalen wat ik wilde doen maar het was niet erg lady-like)

Eenmaal thuis gekomen weer contact gezocht met de winkel, nu de online versie. Na veel heen en weer chatten stuur ik hem nu terug. Zij hebben een retour bon aangemaakt zodat men weet dat het teruggestuurd wordt. Een van de vragen was of ik het wilde omruilen voor iets anders....ik zuchtte even diep en meldde dat na dit hele 'gedoe' ik geen zin meer had om daar nog op in te gaan, ik wil mijn geld terug.

Er werd ook gevraagd naar de factuur en laat ik nu die al wel hebben weggegooid...weet je, ik denk dat ik het opgeef, ik bestel nooit meer wat boven de €100 online. Het zit gewoonweg niet in mijn genen, gesternte en nog meer van dat soort kreten.

Gelukkig had ik een zeer ijverige chatmedewerker en die stuurde mij nogmaals de factuur toe zodat ik alles compleet had. Ik kon hem/haar wel zoenen en weet je dat heb ik digitaal ook gedaan en ik heb hem/haar een schouderklopje gegeven dat hij/zij het zolang met me had volgehouden. Nu morgen maar even op het werk de factuur uitprinten en dan kan het dinsdag worden opgestuurd dan ben ik nog net op tijd voor de 14 dagen grens. Oefff !!!!

1 opmerking:

  1. Klinkt alsof je een machine had met een heetwaterfunctie ;) Wij hebben hier een bonenkoffiezetapparaat staan en die kan ook opschuimen. Hij kan echter ook heet water geven. Het is dus zaak wel de juiste knoppen in te drukken anders zit er inderdaad heet water in je melk in plaats van stoom.
    Jammer dat je niet goed geïnformeerd bent over het terugbrengen, dat is inderdaad erg frustrerend. Wel fijn dat hij zomaar terug mág, nog na het gebruiken. Online winkel met goede service dus.

    Ik begrijp alleen niet waarom je de factuur al weggegooid had? Die bewaar je van een dergelijk duur product toch sowieso met het oog op garantie?

    BeantwoordenVerwijderen