zaterdag 27 mei 2023

Corona deel 2

 Nu kan ik pas zeggen dat ik er eindelijk vanaf ben. De moeheid van de corona bleef lang hangen en bleef mij op de meest ongustige momenten overvallen. Ik moest er elke keer bij gaan zitten anders ging ik van mijn stokkie van de moeheid. Het lag niet eens aan het feit of ik iets aan het doen was of niet, zo ineens boem! Moe.

Afgelopen week had ik voor het eerst dat ik dacht, hehe eindelijk een lekkere dag gewerkt. Wat is dat een klote gevoel zeg. Het is dus maar goed dat ik alle vaccinaties heb gehad anders was het waarschijnlijk een stuk erger zijn geweest. 

Het toeval wilde ook dat ik in de weken na corona veel vrij had in verband met feestdagen gevolgd door een verlofdag waardoor ik maar halve weken werkte. Hierdoor kon ik mooi bijtanken en aansterken. Ik heb wat afgeslapen.

De dagen dat ik werkte waren gevuld met afspraken en andere drukdoenerij. Ik werd er helemaal overprikkeld van, druk in het hoofd ook omdat ik nog niet hersteld was. Gelukkig ben ik de dagen doorgekomen en nu is er weer wat rust, in mijn hoofd, mijn lijf en mijn agenda. 

Nu ik mij weer wat beter voel hoop ik ook weer wat te bloggen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten