dinsdag 20 december 2022

Extra hyptheekaflossing op de valreep

 Vandaag mijn salaris binnen gekregen en aangezien daar een kleine winstuitkering bij zat direct een extra hypotheek aflossing gedaan. Dit jaar toch nog €2250 kunnen aflossen. Daarmee komt mijn bruto maandbedrag op €396 en dus onder de €400. 

Afgelopen september €1000 afgelost en nu nog eens €1250. Doordat ik dit jaar dus €2250 heb afgelost ga ik daardoor volgend jaar bijna €14,00 per maand minder betalen aan mijn hypotheek aflossing. Whoopie!!!

Dat was een klein dansje waard in de woonkamer. Alle kleine beetjes helpen samen om een groot beetje te worden. Ik begon ooit met €528 in 2014 en nu zit ik dus op €396 dat is een verschil van €132 per maand. Wauw! Daar doe je het voor. 

Voor wat betreft het nog af te lossen hypotheek bedrag wilde ik eigenlijk onder de €70.000 komen maar daar kwam ik net even wat te kort voor, het af te lossen bedrag is nu nog €70.050. (naar boven afgerond) Dat is balen maar een mooi doel voor volgend jaar en dat moet mij lukken dacht ik zo. 😁




1 opmerking:

  1. Fijn he, zo´n lage hypotheeklast. En je haalt je doel volgend jaar vast ook wel, je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen