zaterdag 16 februari 2019

Zo even de week doornemen

Zondag;
Om 09.00 in de sportschool, nieuwe apparatuur voor wat betreft spinning. Nieuwe route uitgekozen en helemaal kapot gegaan, SPIERPIJN.....auw. S'middags gegeten bij mijn ouders en voor de rest rustig op de bank gezeten/gelegen. Gelezen en series gekeken.

Maandag;
Rustig dagje, naar het werk gelopen maar voor de rest niet veel gebeurt. Gewerkt en er blijkt een nieuw evenement te zijn, een ochtend stand up. Oh, werkelijk wat die managers allemaal niet verzinnen. Dit is voor afdeling overstijgende verbinding. Wauw

Dinsdag;
Wederom rustig dagje, weer naar het werk gelopen. Het was heel druk op het werk, was blij dat ik naar huis kon lopen om even alles van me af te zetten. Moe maar voldaan heb ik de avond doorgebracht op de bank.

Woensdag;
Mijn vaste vrije dag, wederom gesport nu krachttraining, bij thuiskomst gedoucht en daarna enkele huishoudelijke taken verricht. Bed afgehaald en verschoont, alles in de was gedaan en opgehangen. Tussen de middag, broodje gegeten waarna ik richting de Kringloop fietste. Niets gekocht, langs mijn ouders gefietst voor een kop koffie. S'avonds vergadering VVE waar zo weinig bewoners kwamen opdagen dat het niet kon doorgaan. De volgende vergadering, ook al zit ik in mijn eentje is wettelijk bindend. Nieuwe afspraken gemaakt voor een andere VVE vergadering, wordt vervolgd.

Donderdag;
Lekker lang in bed blijven liggen ivm avonddienst tot 20.30, de ochtend dus vrij. Bed uitgekomen en het hele huis gestofzuigd. Rest van de ochtend lekker gelezen. S'middag en een gedeelte van de avond gewerkt, meegenomen pasta pesto opgewarmd in de magnetron en heerlijk gegeten. s'Avonds nog boodschappen gedaan, was om 21.30 thuis. Even tv gekeken waarna ik mijn bedje opzocht.

Vrijdag
Rustig wakker geworden, ik hoef niet direct om 08.30 te beginnen omdat ik anders standaard te veel uren draai en daarom begin ik pas om 09.45. Ik neem dan een vroege lunch op het werk, zelf meegebrachte broodjes en begin daarna aan de museumbalie te werken tot 17.30. Aan het eind van de middag was ik compleet schoon aan de lat niet door drukte maar door een vrijwilliger die niet meer wist op te houden praten en dan ook nog niet eens positief maar ik heb haar hele ellendige leven te horen gekregen en dan ook nog niet eens alleen van haar maar ook van haar dochters. Ik kreeg er geen woord tussen, wat ik niet normaal vindt, niet aan een openbare balie en zeer zeker niet daar. Ik geef het toe dat ik er zat te denken of het zou opvallen als ik haar wurgde en of mensen dat erg zouden vinden. De andere vrijwilliger aan de balie zag haar kans schoon en smeerde hem zodra het ook maar enigszins rustig werd. Ik gaf haar geen ongelijk. Er zitten daar tijdens openingsuren standaard 2 vrijwilligers en 1 vast medewerker om ea in goede banen te leiden.

Zaterdag;
Om 10.00 mijn moeder opgepikt in de stad en samen gezellig even een bakkie koffie gedronken bij onze favoriete koffie huis. Daarna heerlijk de stad doorkruist, niets gekocht om vervolgens op de markt mijn groente en fruit in te slaan. Kibbeling mee en deze thuis voor de lunch op geknabbeld. S'middag de douche gedaan en contact opgenomen met mijn provider omdat mijn laptop nog steeds niet goed werkt. De beveiliging van de laptop clasht met die van de provider, we zijn er niet uitgekomen. Hij lijkt iets beter te werken maar veel is het niet. Ik hoop dat het een kwestie is van opnieuw opstarten en hopelijk is dan het ea beter.

Tevens aan de slag gegaan om een nieuw rijbewijs voor mijn moeder te regelen maar het cbr is zo klantvriendelijk dat men nu van iedereen een DIGI-D code vraagt en laat ze die nu niet niet hebben. Brief meld zie site voor andere opties om vervolgens op de site te melden inloggen mbv Digi-D code. Zucht....eerst morgen maar eens vragen of ze niet toch ergens een DIGI-D code ergens hebben liggen. (hopelijk heeft mijn neef die hun belastingteruggave regelt er een geregeld) Fingers crossed.

Zondag;
Die weet ik nog niet, moet nog gebeuren maar in ieder geval sporten en lunchen bij mijn ouders wat daarna gebeurt is nog niet bekend. Ik denk niet veel, beetje lezen, series kijken en luieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten