woensdag 4 november 2015

Wachtwoorden en afspraak adviseur.

Gisteren kreeg ik ineens het bericht dat iemand een poging had gedaan om in mijn hotmail te komen. Plaats van origine was...Turkije. Dat is dus niet goed. Microsoft wilde dat ik gelijk mijn wachtwoord aanpaste en controleren of ik wel was wie ik zei dat ik was en toen begon de ellende.

Ik wilde dat vandaag dan wel eens even afhandelen. Ik gaf mijn andere mail adres op zodat ze daar het ea naar toe konden sturen ter controle. Wat bleek ook dat account moest ook gecontroleerd worden (waarom weet ik ook niet maar wat een gedoe zeg).  Ik had dit niet zo snel in de gaten dus nu heb ik per ongeluk  mijn wachtwoordcontrole laten sturen naar het mailadres waar ik nadat ik het afsloot ook niet meer in kon omdat deze ook gecontroleerd moest worden. Het wachtwoord van de ene geblokte ging dus naar het andere geblokte mailadres.

Ik kan er dus nu bij beide niet meer bij. Uiteindelijk wist ik dat ik nog een mailadres had bij mijn provider en daar heb ik het nu van beide mailaccounts naar laten toe sturen, een hele vragenlijst moest ik insturen en vervolgens duurt het nog maximaal 24 uur voordat men hier iets aan doet. Whoaaa!!!! Nee, he.

De ellende is dat ik nu net vanmiddag een afspraak heb gemaakt bij mijn bank voor een gesprek betreffende mijn 'toekomst'rekening maw een soort levensverzekering. Ze bleven het hele jaar maar door bellen met de belofte terug te bellen omdat ze mij niet konden bereiken. De eerste paar keer wachtte ik nog rustig af totdat ze weer zouden bellen maar helaas dat deden ze niet. Nu was het vorige week dan toch zover maar miste ik wederom het telefoontje. Aangezien ik vandaag toch langs de bank kwam gelijk naar binnen gegaan om een afspraak te maken.

De dame achter de balie was zo vriendelijk het hoofdkantoor te bellen zodat er voor eind november een adviseur kon worden geregeld. Ze gaf mij de telefoon en ik kon dan zelf de datum en het tijdstip afspreken. Men zou ter bevestiging een mail sturen met de locatie en het tijdstip. Ik zag dat deze inmiddels in mijn mailaccount stond maar omdat ik nog bezig was met het hele wachtwoorden debacle dacht ik nog in mijn onschuld, dat zal ik zo even bekijken nadat ik de ellende met mijn andere account heb opgelost. Ik sloot af en kon dus daarna ook niet meer in dat account, om gek van te worden.

Na het maken van de afspraak wilde ik nog wel even iets weten van deze 'adviseur' is het gesprek dat we gaan voeren vrijblijvend en kosteloos. Gelukkig werd dat beaamd. Ik voelde tijdens het gehele telefonische gesprek dat men eigenlijk mij nog meer zgn. winstproducten wilde verkopen maar ik laat de afspraak toch doorgaan en wil wel eens weten wat men te zeggen heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten