donderdag 9 mei 2024

Boodschappen April 2024

 Boni Supermarkt 28 maart 2024 €44,15 Na een aantal weken wat rustiger aan te hebben gedaan nu weer een hoger bedrag. Ook ivm de feestdagen. Wat lekkere krentenbolletjes gehaald, wat verse sappen en dan gaat het snel.

Boni Supermarkt 5 april 2024 €30,70 Bonnetje kwijt dus ik weet niet meer wat ik heb gehaald. Waarschijnlijk niet veel en alleen de basis.

Boni Supermarkt 11 april 2024 €31,60 Een keertje broodje gehaktbal van M.ora gekocht. Het was in de aanbieding dus ik wilde het een keer uitproberen. Wellicht lekker voor in het weekend. (ps tot op heden nog niet opgegeten)

Boni Supermarkt 18 april 2024 €32,45 Standaard boodschappen alleen stampot Boerenkool was in de aanbieding en die heb ik gekocht. Dat scheelt mij al een keer koken. 

Totale kosten Boodschappen April €138,90. Een rustige maand qua boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten