vrijdag 28 oktober 2022

Boodschappen Oktober 2022

22 September 2022, Boni Supermarkt; Een vrij standaard boodschappenweekje, geen rare dingen €29,75

29 September 2022, Boni Supermarkt; €32,24 Mijn pesto was op maar ook die wordt duurder, zelfs het huismerk maar ja, het was nodig. 

6 Oktober 2022, Boni Supermarkt; Elke keer sla ik wat extra blikgroenten in. Ze worden duurder en als de productie wordt stopgezet dan worden ze nog duurder. Iets met vraag en aanbod. Bovendien had ik niet zo veel nodig dus het boodschappen budget voor die week had wat ruimte. €26,15

13 Oktober 2022; Boni Supermarkt; Ook nu weer wat extra blikgroenten, hierbij moet je niet denken aan enorme hoeveelheden hoor. Ik neem gewoon elke keer wat extra mee, meestal 2 blikjes voor 1 persoon. Ze hadden nu eindelijk weer kokosrasp die ik gebruik voor mijn eigen te maken Granola dus daar werden ook 2 zakjes extra van meegenomen. €35,04

Totale kosten van de boodschappen voor de maand Oktober €123,18 Al met al een vrij gemiddelde boodschappenmaand. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten