maandag 20 januari 2020

Watermeterstand

Enige tijd geleden kreeg ik de melding dat ik mijn waterstand moest doorgeven. Eerlijk gezegd was ik het helemaal vergeten tot zondag en wat blijkt ik ga van 26m3 naar 29m3 . Ik heb het dus alsnog genoteerd en snel doorgegeven.

Hoe krijg ik dat nou voor elkaar, tja mmm ik douche wat langer maar ik heb verder geen rare dingen gedaan met het water. ( zou dat 3 m3 kunnen zijn) Het sluipverbruik is wel iets wat ik beter in de gaten moet houden. Je gebruikt toch meer dan je verwacht en dan vooral als dat gedachtenloos gaat.

Het langer douchen zal ik toch wat aan banden moeten leggen. De frequentie van 3 keer in de week is goed (beter voor mijn snel vet wordende haar) maar het mag wat korter. Ik droom echter zo heerlijk weg onder de douche en dan sta je voordat je het weet weer veel te lang onder de douche. Voordat jullie dan zeggen gebruik dan een kookwekker, zandlopertje enzovoort, dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ik druk de wekker uit, zet het zandlopertje uit het zicht en droom lekker door onder de douche.

Ik zal dit jaar dus iets moeten bij betalen en per maand wat meer. Veel zal het niet zijn maar toch baal ik een beetje. Ik betaal nu €7,42 per maand, ik verwacht dat dit zo rond de €8 euro per maand wordt.

Wat ook meespeelt was dat ik maar liefst 2 weken later dan normaal de meterstanden heb doorgeven, ik was het gewoon vergeten. Oeps! Maar dat zal nooit 3m3 zijn. Dit jaar gewoon wat meer opletten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten